esmaspäev, 3. september 2007

Et kus see TSK siis täpselt asub, mis tuultega seal sõita saab, palju sügavust on jne... vaadake pildi pealt :-)

Parema kvaliteedi tarvis kliki hiirega pildil.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jouu, väga lahe Romps. Krt, nii sügavas vees on üsna kõhe purjetada. Olen näinud sarnast kaarti Kaberneemes, kus tegutseb "Aktiivne puhkus".
Nüüd võiks GPS andurid laudadele monteerida ja siis kodus soojas voodis hea vaadata, kus ära käisime ja kui kiiresti - ULME ;)

Romps ütles ...

Ma olin isegi üsna imestunud kui seda sügavuste poolt esimest korda nägin. Ma ei imesta, et selles kandis allveelaevade baasid nõukogude ajal olid :-). GPS andur teibiga masti külge panna oleks ju üsna lihtne, lihtsalt peab piisavalt veekindla koti ja hea teibi leidma..
Mul muuseas tööjuures täitsa võimalik suht lihtsalt oma teekond merekaartidele koordinaatide järgi kanda, saad keskmist kiirust, maksimumkiirust, teekonna pikkust jne vaadata - ULME! :-)