teisipäev, 21. august 2007

Lauaga Aegna saarele.

Paistab et tuule või siis täpsemini tuuletuse teemaline jutuke mõjus ja reedel oli üle tüki aja mega mõnus surfamise ilm. Viskasin kõik oma argised tegevused ruttu peast, korjasin kibekiiresti kokku oma paar nädalat tolmu kogunud varustuse ja sõitsin Püünsi randa. Meel muutus hetkega rõõmsaks juba mööda teed autoga sõites kui vahutavaid laineid ja kihutavaid surfareid merel nägin. Ma arvan, et ma pole kunagi nii kiiresti oma varustust rannas kokku pannud ja merele saanud kui seekord! :-) Tuulest niipalu, et tuulemõõtja andmetel puhus keskmiselt 8-10 m/s edelatuul. Selline tuulesuund on Püünsis sõitmiseks ideaalne, saab ilusasti paralleelselt kaldaga triibutada ja ilma probleemideta stardipaika tagasi. Vaatamata sellele, et ma paar nädalat sõitnud polnud tuli kõik lausa ideaalselt välja, sain isegi mõlemad jalad kindlalt aasadessse ja suutsin seda korduvalt ja korduvalt uuesti teha ilma et oleksin kukkunud või tasakaalu kaotanud. Seda pole ma kunagi varem oma lauga suutnud, muuseas niimoodi sõites saavutab laud hoopis stabiilsema ja parema juhitavuse. Samuti sain jalad aasades ka täiesti korraliku hüppega hakkama, südame alt võttis see muidugi päris hõredaks aga ma jäin siiski püsti! Taaskord midagi uut ja ennekogematut. Ja lõpetuseks veel seda, et kuna tuul oli ülimalt soodne siis käisin lauaga ära ka Aegna saarel. See juhtus küll pool kogemata ja suhteliselt plaanimatult, aga igatahes mingil hetkele ma avastasin, et olen Aegnale juba väga lähedal ja nii ma siis otsustasingi korraks laualt maha tulla ja Aegna üksildasele rannale jalutada. See oli uskumatult emotsionaalne kogemus, tundsin end kui väikest maadeavastajat :-) Tegelikult tuli mul sellest idee, et peaks see aasta sobiva tuule korral veel mõne saare vallutama.... Margit ja Priit, mis te sellest ideest arvate? Kas TSK lähedal on ka mõnd saart kuhu ilma suurema rsikita purjetada saaks?

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sellise jutu peale kisub ikkagi ka mind vee peale. Muideks - lugupeetud TSK, mul on teile järgmiseks aastaks super surfilaagrikoht valmis vaadatud - Saaremaal (vist oli Mändajala kandis, aga pead ei anna) oma rannaga majake, ideaalne varustuse kokkupanemiseks ja loomulikult surfamiseks. Mul juba kõik kokku lepitud :)Omanik ise surfar, sellepärast usun teda, et õiget juttu räägib. K.

Anonüümne ütles ...

Hei,

Seda on väga lahe kuulda, et siin blogis keegi ka sisukamalt kommenteerida viitsib! Mul oligi juba tunne, et kirjutan vaid kurtidele kõrvadele.... :-) Aga see idee on igati teretulnud ja selline laager saaks kindlasti väga lahe olema, kahju ainult et suvi nii kaugel on.

Romps

Anonüümne ütles ...

ahoi

Oleme Romps väga uhked sinu üle ;)
Olen vist pool oma suve laupäevadest veetnud rannas Andineeme rannavolle turniiri mängides ja muide sealt rannast avaneb suurepärane vaade Pedasaarele, kuhu peaks olema u. 4,3 km. Minu soov see turniir ära võita on sama suur, kui Pedasaarele ja tagasi purjetada - nagu Rometi seiklused. Priit

Romps ütles ...

Hei,

Pedassaar kõlav väga ahvatlevalt! Huvitav millise tuulega sinna kõige paremini sõita saaks? Muuseas laupäeval lubab enam-vähem normaalset tuult, aga sul siis vist jälle võistlus?

Romps