kolmapäev, 21. mai 2008

Nivea surfilaager seekord hoopis Mändjalas!



No nii, lõpuks õnnestus leida täpsustavat informatsiooni 2008 aasta Nivea surfilaagri kohta. Seekord toimub üritus otsapidi hoopis Saaremaa liivarandadel, täpsemalt siis Mändjala rannas. Aeg 10-13 juuli (sellega oma eelmises surfilaagri jutus mööda ei pannudki:))).

.....tuleb varakult hakata praamipileteid broneerima!

4 kommentaari:

margit ütles ...

oohoo

aga otsustaks selle kuupäeva ära, millal minna. Siis ma võin bronniga tegeleda küll. Mulle tundub, et nädala sees ehk pole vaja... kui minna teisipäeva õhtul.. Kui kolmapäeval, siis ehk küll. Aga pühapäevaseks tagasitulemiseks peaks siis mingi kellaaja paika panema..

Romps ütles ...

Hei,

Minuga on sellised lood, et kui te nüüd täpsemalt blogis toimuvat olete jälginud siis toimub vahetult ennem Mustjala surfilaagrit Saaremaal Kallasmaal ka üks surfilaager. Ehk siis mina tuleksin meeleldi otse ühest laagrist teise ja olen seega kahe käega selle poolt et juba teisipäeva õhtul kohale tulla. Ma loodan, et te ei pahanda, kui ilma minuta Saaremaale peate kimama :).
No jah, aga tegelikult on samasugused lood ka äraminekuga. Mul nimelt on pühapäeval Elvas üks rattamaraton kuhu kindlasti tahaks jõuda. Seega minu ettepanek oleks, selline, et kuna laagrit juba teisipäeva õhtul alustame, siis võiksime ju laupäeva õhtupoolikul ka kodudeele asuda. Nii väldiksime pühapäevast praamisaba, tee oleks rahulikum ja tööleminejad (huvitav kes küll?) jõuaksid ka ennast välja puhata :).

Mis arvate?

margit ütles ...

proovime ikka sõbrad olla:)
isiklikult sobivad kõik variandid hästi, aga Priidule? Sul on vist mõistlikum oma puhkust juba siis alustada...?
siis pole üldse bronne vaja!

Priit ütles ...

ahoi
Selleks, et surfilaager veel paremini mõjuks, võtan see aasta kindlasti puhkust.
Leidsin Mändjala kaarilt üles ja mul on rõõm teatada, et Abruka saar on c 10 km kaugusel surfirannast :)
Matka ja sõprust veel arutame