neljapäev, 10. jaanuar 2008

Uus rubriik - sünnipäevad.

Lugupeetavad TSK liikmed ja sõbrad, mul on au avada siin blogis uus rubriik teemalt "Sünnipäevad". Kuna klubiliikemid on vaid kolm siis eriti tihti seda rubriiki just toimetama ei pea aga jaanuaris on küll õige aeg sellega algust teha. Et mu jutt nüüd siin ühe nime nimetamisega lihtsalt ära ei lõppeks ja teil uudishimu säiliks siis pakkuge kellel võiks TSK liikmetest jaanuaris sünnipäev olla ja millal? :-)

3 kommentaari:

Kaja ütles ...

huuhuuhuu - kes see küll olla võiks? kas ta on naissoost ja mängib talviti sulgpalli ja suusatab? ei tea... paluks ikka rohkem vihjeid :)
K

Anonüümne ütles ...

No ma võin veel sellise vihje anda, et ta tähistab taaskord oma 25 juubelit. Aga see oli nüüd selline vihje, et peaauhinda seekord enam välja ei anta! :-) :-)
R

margit ütles ...

ähh, kus te seda võtate, et ma jänes olen? Ah et kõrvad paistavad selja taha.. no mis teha, kui ema on Juta:)