teisipäev, 2. oktoober 2007

EMV Waves, Ristnas

Olen juba mitu korda mõelnud alljärgneva EPL uudise peale:

EMV Wave 2007 toimub ajavahemikus 1.-30. Oktoober 2007.
Võistluspaigaks loomulikult supertingimusi pakkuv Paradiisirand - Ristna
Et maha pidada võimalikult kaasakiskuv lahing lainekuninga tiitlile, ürita-
me leida parima ilma selles ajavahemikus.
Etteteatamisajaks kujuneb 2 päeva... nii et olge VALMIS !!!
EPL

......ehk siis seda, et võiks vaatama minna kui päev ja aeg sobib. Tuleb küll suhteliselt pikk sõit aga see-eest olen ma kindel, et asi tasub ennast igati ära. Iseenesest mõistetavalt peaks ennast mega paksult ja vihmakindlalt riidesse toppima, et mitte ära külmuda ja hea binokkel peaks ka kindlasti kaasas olema. Mis arvate?

3 kommentaari:

Priit ütles ...

Väga lahe mõte. Igatahes, kui aeg sobib ja tervis korras, siis võib minu autoga sinna kärutada. Mul on uipu binokkel (väga oluline informatsioon;))

Anonüümne ütles ...

Väga tore, ma püüan pilku peal hoida millal üritus toimub.

piix ütles ...

Oh, Priit, see on tõesti oluline informatsioon, et Su (bi)nokliga kõik jälle korras on! P@saab_Nüüd_jälle_öösiti_magada :)